tirsdag den 22. december 2009

Glædelig Jul

Allerførst vil jeg gerne ønske alle mine bloglæsere en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår. Tak for jeres kommentarer, interesse og medfølelse gennem vores lidt turbulente år


Denne jul er klart mere afslappet og glad end sidste års jul. Selvom jeg ikke husker julen 2008, som en trist jul, så er der klart, at Silas´sygdom og behandlingsforløb satte lidt en dæmper på det hele, da alting endnu var så usikkert. Nu skal vi bare nyde julen sammen med vores familier.


De sidste mange dage har Haderslev/Sdr. Vilstrup været dækket af sne. Det har været rigtig flot, men det har også generet både Henriks og mine arbejdsplaner, da vejene var ret ufremkommelige i et par dage - de er nu stadigvæk ikke for gode, men man kan da komme frem.


Solnedgang på marken bag vores hus

I lørdags lykkedes det os at opdrive en bob-slæde så vi alle kunne komme ud at gå en lille tur, for barnevognen var ikke meget bevendt herude, hvor snerydning ikke lige er det, som Haderslev Kommune gør mest i. Silas sad rigtig og hyggede på sin første slædetur. Et par gange tiltede ham på slæden, men han grinede bare, når Henrik rejste ham op igen.

Silas nyder sin første slædetur

Nu er jeg spændt på om Echo kommer hjem og holder jul eller om han bliver hos sin aflastningsfamilie, for vejret har ikke rigtig været til at transportere ham frem og tilbage. Tobias vil meget gerne have ham hjem, og det vil jeg på en måde også gerne, men det er da kun af egoistiske grunde, for Echo vil helt sikkert hellere være sydpå, hvor der ikke er babyer, der græder, og hvor Echo er verdens midtpunkt. Og når man kigger ud på min agilitybane, så kan jeg jo ikke engang bruge det som undskyldning, at jeg vil have ham hjem for at træne med ham.

Et kig ud i haven (I forgårs var jeg ude at feje et tykt lag sne af mine feltforhindringer)

2 kommentarer:

  1. Sikke et godt billede i har fået lavet, men hvorfor har du ingen nissehue på??
    Hold da op hvor har i fået meget sne, det er da helt vildt. Her er først kommet sne idag.

    SvarSlet
  2. Rigtig glædelig jul til dig og familien :-) Det er et rigtig skønt billede af jer, i udstråler så meget glæde :D
    (Paprøret: Jeg ruller billetterne ind i cellofan, binder dem i hver ende, så enderne stikker ud, og således er de nemme at hive ud)

    SvarSlet