mandag den 14. december 2009

Nu rykker han!

Det er Silas, jeg hentyder til. Sidste mandag var han til zoneterapeut, og i dagene efter var han bare i MEGA-hopla. Men der skete mere end det. Fredag kravlede han de første meter. Lørdag morgen rejste han sig op i tremmesengen uden hjælp fra nogen af os. Jeg synes bestemt også, at hans lyde er blevet noget mere nuanceret efter første zoneterapeutbehandling. Det kan da vist ikke bare være et tilfælde.....








Igår var Silas så igen afsted til zoneterapi, og hun sagde, at hun tydeligt kunne mærke forskel fra første gang og til igår. Der var slet ikke så mange affaldsstoffer i hans lille krop. Og jeg tror faktisk også, at hun fik "tryllet" lidt med hans bronchier. Gennem de sidste 3 uger har det været nødvendigt at give ham Bricanyl hver aften, når han fik et gigantisk hosteanfald. Vi har den sidste uge ikke givet ham det forebyggende, men først NÅR hosteanfaldet viste sig. I aftes fik han slet ikke bricanyl, for det store hosteanfald udeblev. Lad os håbe, at det også er slut med hosteanfaldene.



En lille kravlevideo med Silas

2 kommentarer:

  1. Ja jeg er helt overbevist om at det ikke er tilfældigt. Jeg tror fuldt og fast på at zoneterapi kan udøve mirakler - har selv mærket det på min krop. Hvor er det dejligt at det virker på ham :-)

    SvarSlet
  2. Hvis du synes der er bedre, så har zoneterapien nok hjulpet ham på vej. Det er ikke nødvendigt at vide hvordan alt virker, bare det virker.

    SvarSlet