søndag den 17. januar 2010

Ugens billede - uge 2

Det er stadig vinter, og jeg synes faktisk, at det er lækkert. Luften er frisk, og det er virker lyst lidt længere, når sneen er der til at lyse op. Hvis bare vinden gider at forholde sig i ro, så sneen ikke hvirvles op og rundt, så synes jeg, at det er rigtig fint.

Ugens billede er taget på Haderslev Dam, der ligger smukt i byen. Den er naturligvis dækket af is, og der er masser af skøjteløbere og andet godtfolk på isen. Det er 7 år siden, man sidst kunne skøjte på Dammen. Dengang nåede jeg at skøjte et par gange derinde, men denne gang måtte jeg nøjes med en lille gåtur med Silas på armen og kameraet i hånden.



Bagerst til højre i billedet ses Haderslev Domkirke og den oplyste bygning i forgrunden er byens "nye" kulturhus, som rummer aktivitetsværksteder, bibliotek og en lille koncertsal. Det er også her Silas og jeg har gået til Baby-Rytmik.

1 kommentar:

  1. Sikke et flot og stemningsfyldt billede. Det ser enormt hyggeligt ud.

    SvarSlet