mandag den 22. marts 2010

Ugens billede - uge 10/11

Der har været så meget andet end lige billeder i mit hoved de sidste par uger, men jeg har taget mange mange billeder, og det har jeg ofte gjort, når Silas har været indlagt.

I starten var det svært for mig at tage billederne på hospitalet, men da vi startede på kemobehandlingen, så besluttede jeg mig for at være flittig. For det er den bedste mulighed for at kunne fortælle Silas om hans sygdom(-me) og behandlingerne




Ugens billede er taget på Kolding Sygehus og lige inden vi gik op til svedtesten, som gav os et rystende og kedeligt svar. Silas var ret afkræftet, og der kom ikke meget smil ud af ham, men hospitalsklovnen fik kvikket ham lidt op

Hospitalsklovnene er meget afhængige af sponsorer og donationer, og nu er jeg efterhånden stødt på hospitalsklovne både i Kolding og Odense og kan se, hvilken forskel de kan gøre for de indlagte børn.

Du kan støtte Danske Hospitalsklovne uden det helt store besvær. Send blot en SMS med teksten "KLOVN" til 1919. Så støtter du med kr. 100,- (svarer til et par øl i byen, 1. start til et agilitystævne, en bifbillet med tilhørende sodavand)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar