søndag den 29. august 2010

Ugens billede - uge 34

Ugens billede er ikke valgt, fordi det er flot billede eller noget i den stil, men fordi det er meget pudsigt billede. Da jeg så det på skærmen gloede jeg lidt mærkeligt på det. Sådan lidt ala "Find 5 fejl"


(klik evt. på billedet for at se det i større udgave, så er det nok lettere at se, hvad jeg mener)


For det første ser det ud som om, Ninja er blevet "fritlagt" (og et temmelig dårligt stykke arbejde) og derefter puttet ind i billedet med grøn plæne og skov i baggrunden. Og så faldt mit blik så også på den fugl, som havde basket sig vej ind over billedet. Det er da lidt et pudsigt billede, der ser lidt uægte ud.

Det ligner en amatørs værk i PhotoShop, men det er altså billedet i sin helt ægte og orginale udgave.


Billedet er i øvrigt taget på træningsarealerne ved DCH Svendborg. Jeg er sikker på, at de har Danmarks bedste træningsplads. Ude for enden af et industrikvarter - helt nyt og lækkert klubhus og adskillige hektar indhegnet træningsareal, lys på agilitybanen og sidst men ikke mindst den lækreste hundelegeplads. Wow-wow. Jeg var så imponeret.



Charlie poserer på en af de mange "legeredskaber"


Grunden til, at jeg gæstede klubben, var, fordi min veninde, som jeg i tidernes morgen gik på HF sammen med og gennem de sidste mange mange år stadig har haft kontakt til i ny og næ, fejrede sin 40 års fødselsdag i det fine nye klubhus. En dejlig fest i øvrigt.
Henrik og jeg overnattede i campingvognen på parkeringspladsen sammen med hundene. Så vi startede dagen med en dejlig gåtur på arealerne - og fik også leget lidt med hundene på den dertil indrettede legeplads. Det med campingvognen var en kanon løsning. Vi skulle ikke køre hjem om natten, og behøvede ikke at sidde og spytte i den ene cola efter den anden hele aftenen, og så behøvede vi ikke at afsætte hundene til div. hundesittere.

1 kommentar:

  1. Et godt billede, men du har ret i, at det ligner et, der bare er sat ind i photoshop :-)

    SvarSlet