tirsdag den 12. oktober 2010

Træningsvideo med Ninja

Så har jeg fået taget hul på den mere agilityrelaterede træning af Ninja, og fra den dag, jeg stillede to springstøtter op og fandt et stykke legetøjfrem, så skal jeg da også lige love for, at min kurs hos Ninja steg.

Eksempel: Det er længe længe siden, at jeg lærte hende Set-Up øvelsen, hvor hun sætter sig mellem mine ben. En øvelse, som hun altid har syntes var ok, men nu har jeg ganske ofte en border collie, der ganske spontant klemmer sig ind mellem mine ben, selvom der ikke er skyggen af hundearbejde i farvandet. Men det kunne jo være, at der faldt lidt agility af til hende.


Videoklippet herunder er fra i søndags, hvor jeg for første gang arbejdede på tre spring. Jeg er meget tilfreds med hendes arbejde og formåen. Hun er stadig grøn og total uerfaren, men hun har tydeligvis lysten.

(dobbeltklik på klippet, så filmen åbnes i ny browser - ellers mangler en del af billedet måske....)




Ninja er dejlig at træne med, og der er ingen tvivl om, at det der med agility passer hende fint. Onsdag i denne uge starter vi på hvalpeagilityhold på Sannes Hundecenter. Det glæder jeg mig rigtig meget til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar