lørdag den 5. marts 2011

Åh den søskendekærlighed....

... Den smelter bare mit moderhjerte.

Før Silas blev født, var jeg spændt på at se, hvilket forhold de to drenge ville få til hinanden, når der nu er en aldersforskel på 13 år. Klart nok er de jo ikke sådan på "lige fod" med samme interesser og samme udviklingsstadie, men de har "noget" sammen.

Tobias & Silas
(foto: Janne Damborg)

Jeg er ikke i tvivl om, at Tobias er utrolig glad for sin lillebror. Han er så utrolig omsorgsfuld og forstående. Det er jo klart, at Silas har fyldt ekstra-ordinært meget i vores familie pga sygdom, indlæggelser, isolation osv. Og jeg kan sagtens forstå, hvis Tobias nogen gange kunne have ønsket Silas derhen, hvor peberet gror. Men Tobias har kun udtrykt forståelse og omsorg.

Bemærks storebrors overbærende og kærlige blik. Låååwe it!


Silas forguder Tobias. Hans storebror er bare hans helt store helt, og når Tobias kommer ind af døren, så er mor og far nærmest usynlige. Han snakker også nogen gange om Tobias i hverdagene, når Tobias er på efterskole. Så siger han : Bobo dole (betyder : Storebror er i skole)

2 kommentarer:

  1. Jeg prøver lige en gang til... Min computer har det vist ikke så godt i dag... søndag tror jeg.

    Total lækkert blik fra storebror til lillebror. Herligt!

    Her er ungerne også begyndt at udtrykke at de savner og elsker hinanden. Herligt!

    SvarSlet
  2. Haha Tobias bliver SÅ glad for et billede hvor håret ikke er sat! :)
    Sikke nogle skønne billeder du har taget af store- og lillebror. De er et par skønne drenge.

    SvarSlet