mandag den 28. maj 2012

Sommerritual

De sidste par weekenden er hovedsageligt gået med agilitystævner (det skal jeg nok berette om i mit næste indlæg)

Min hjemklub Ribe Hundevenner afviklede i dag sidste dag i pinsestævnet, men da min niece også fylder 10 i dag, så valgte jeg, at lade være med at skuffe hende ved vores fravær og i stedet droppe den sidste stævnedag.

Det er nu 12 år siden jeg flyttede fra Djursland og i en del år derefter havde jeg et ritual, der gik ud på, at jeg skulle nå til Fjellerup Vaffelbageri og have en is. Ellers ville det ikke blive rigtig sommer. Fakta om vejret er at de sidste dage har temperaturen været 23-29 grader - og imorgen varsler de 12-15 grader...

Mums is fra Fjellerup Vaffelbageri

Men når nu jeg har været i Fjellerup og nyde en is (det er et par år siden, jeg har været der sidst), så kommer sommeren nok snart retur.


Silas var mere interesseret i at soppe i vandet end i is

1 kommentar:

  1. Hvor ser det lækkert ud :) Tak for at du har skaffet os en dejlig sommer så :)

    SvarSlet