tirsdag den 10. juli 2012

En hørebrøler

Mandag hentede jeg Tobias på Sjælland efter en uge på Roskilde Festivalen (under kontrollerede forhold naturligvis).

På hjemturen fortalte Tobias om sine oplevelser på festivalen.

Midt i fortællingerne siger han så: Mor, Er det der knæbind kommet?

I mine ører bliver det så til: Mor, jeg har kneppet kongen....

Han havde godt nok sendt mig en SMS søndag, at vi skulle snakke seriøst på vejen hjem, men det her var jeg ikke lige forberedt på. Det seriøse var i øvrigt bare noget med et mobilabonnement...

2 kommentarer:

  1. Sidder her og griner højt for mig selv. Man skulle tro, det var dig der havde været på Roskilde.
    Sammen med en af niecerne havde jeg en hørebrøler for ca. 10 år siden, der nu er blevet til en talemåde i familien - jeg kan ikke huske hvad jeg sagde, men niecen hørte det som "hokuspokus, Fars bussemænder er røde..."

    SvarSlet
  2. *grineren*
    ... havde T så "kneppet kongen"? ha ha ha

    SvarSlet